poniedziałek, 31 marca 2014

Ogłoszenie !


Słuchajcie...

  Jest mi przykro, bo muszę zawiesić bloga, a może nawet go usunąć. Jak już zauważyliście nie mam zbyt wiele czasu by go prowadzić i strasznie go zaniedbuję. Więc postanowiłam przestać pisać. Brakuje mi już pomysłów na ten blog i zaczynam strasznie owijać w bawełnę rozdziały (''tak wiem każdy rozumie co chcę przekazać'').Zauważyłam, że komentarzy jest coraz mniej i statystyki bloga strasznie spadły, a to widocznie znaczy, że moje opowiadanie robi się nudne. Bardzo dziękuję tym, którzy czytali regularnie i komentowali.    Naprawdę jest to dla mnie miłe, że przynajmniej wy to czytaliście. Naprawdę bardzo Wam za to dziękuję. Jeżeli chcecie mogę dodać taki jakby epilog w którym opiszę co działo się potem i jak to wszystko się skończyło. 

 Może gdy znajdę czas zacznę pisać nowe opowiadanie? Nie wiem, zobaczymy jak to będzie. 
Jeszcze raz bardzo dziękuję Wam za Wasze wsparcie, miłe i szczere komentarze. Niektóre Wasze uwagi nawet pomogły mi w szkole i podciągnęły oceny z polskiego.  Więc jak? Do następnego. Pozdrawiam i ściskam najmocniej 
-Roxanne xxx

PS: To, że odchodzę nie oznacza, że przestaję czytać Wasze opowiadania! Wręcz przeciwnie ! Jest to dla mnie miła odskocznia od nauki i innych spraw które odbierają mi czas na pisanie swojego fan fiction.  JESZCZE RAZ BARDZO BARDZO WAM DZIĘKUJĘ XX

6 komentarzy:

  1. nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze weź nie żartuj :( strasznie mi przykro, ale nie będę Cię tu namawiać bo sama wiem doskonale jak to jest :D Mam nadzieję ,że jednak do nas wrócisz :)
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, w żadnym wypadku nie usuwaj bloga. Nawet jeśli nie masz ochoty pisać, to zostaw go na pamiątkę. Kiedyś może zechcesz do niego powrócić, albo za kilka miesięcy albo lat przeczytać, co pisałaś i w jak sposób? To jest garść wspaniałych wspomnień, po co to usuwać? Zostaw;) Jak nie dla siebie, to dla nas;)
    Statystyka się zmniejszyła, bo spędzasz tu mniej czasu niż kiedyś. Jak się na blogu siedzi non stop, non stop, coś komentuje, to ludzie również odwiedzają. A gdy brakuje czasu i blog jest zaniedbany to i statystyka się zmniejsza. Co wcale nie znaczy, że piszesz nudno!:) To naturalna kolej rzeczy, nie ma się co przejmować. Gdybyś powróciła to statystyka na nowo ruszyłaby do góry;)

    Nie mówię Ci "żegnaj", a "do widzenia", bo wierzę, że jeszcze tu wrócisz;)

    A co do rozdziałów u mnie, mam Cię jakoś powiadamiać? Masz czas i ochotę kontynuować?:) Bo jeśli odchodzisz kompletnie ze sfery blogowej to doskonale rozumiem i nie było tematu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Tak, nadal chcę żebyś mnie powiadamiała o nowych rozdziałach, bo jak najbardziej będę czytać :)

      Usuń
  4. Słoneczko nie martw się i tak na ilość Twoich wpisów, a moich masz dużą frekwencję na blogu, moja uzbierała się z czasem i intensywnymi notkami, a i tak nie jest największa. Mimo wszystko życzę weny, która być może się od tak zaraz rozwinie i zapraszam w wolnej chwili na wiersze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam w wolnej chwili na kolejne wiersze na moim blogu:) Ostatnio piszę dla Was, może więc podaj ulubioną piosenkę chłopaków to napiszę coś i dla Ciebie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń