sobota, 15 marca 2014

,, Wszystko skończone ''

Obudziły mnie promienie słońca, które rozlały się po pomieszczeniu. Na mojej twarzy zagościł uśmiech. Szczery uśmiech. Byłam szczęśliwa. Sięgnęłam ręką pod poduszkę szukając telefonu. Czuje się bezpieczniejsza jak w nocy tam leży. Popatrzałam na wyświetlacz. Byłam wypoczęta i pełna energii, ale gdy zobaczyłam, że jest godzina 10.30 i że jest poniedziałek to mnie zamurowało. UCZELNIA. Zerwałam się z łóżka na równe nogi. Co ze mnie za kretynka. Biegałam po pokoju jak poparzona. Wyciągnęłam ubrania z szafy i popędziłam do łazienki. Brawo Roxanne! -ciągle powtarzałam sobie w myślach. Śpij śpij przecież egzaminy same się zdadzą a wiedza wejdzie do głowy bez problemu. Jak tak dalej pójdzie skończę jako żebrak pod ,,Biedronką'' albo jakimś innym sklepem. Pomińmy fakt, że jesteśmy w Wielkiej Brytanii. Zaraz zaraz... a Camilla? Przecież by mnie obudziła... chyba, że jeszcze śpi. Wyszykowana pobiegłam do jej pokoju. Była w nim, ale nie spała. Siedziała na łóżku trzymając w dłoni telefon. Nie wyglądała na zachwyconą.
-Wszystko okej? -zapytałam uchylając szerzej drzwi. Podeszłam do niej i usiadłam obok.
-Nie-odpowiedziała przybita. Spojrzałam na nią pytającym wzrokiem.
-Popatrz -pokazała mi podając swój telefon. Pełna skrzynka, mnóstwo wiadomości i to jeszcze ... takich : ,,Nie zasługujesz na Niall'a.'', ,, Jesteś dla niego kolejną zabawką, która mu się znudzi. Nie znasz go. Nie wiesz jaki jest. Skończ to. Im wcześniej tym lepiej. Dobrze ci radzę.'' Wszystkie tego typu wiadomości były wysyłane z tego samego numeru.
-Dzwoniłaś na ten numer?-zapytałam swoją przyjaciółkę.
-Nie-odpowiedziała krótko.
-No to na co czekasz.
Camilla popatrzyła na mnie. Chwilę później chwyciła za telefon  wybrała ''tajemniczy'' numer. Włączyła tryb głośnika. Był sygnał, ale nic z tego nie wyszło, bo ktoś po drugiej stronie od razu się rozłączył. Nawet nie udało nam się usłyszeć głosu tej osoby.
-Może powinnaś powiedzieć Niall'owi. -zaproponowałam.
-A jeśli to prawda? -zapytała.
-Ale co prawda? O czym ty mówisz?
-Może faktycznie jestem zabawką -powiedziała. Była smutna. Jeszcze nigdy nie widziałam jej tak zdołowanej. To zwykle ona odgrywała rolę ''tej twardej'' nie bała się niczego, a tutaj proszę. Nie wierzę w to, że Niall mógłby ją skrzywdzić.
-Daj spokój! Nie wierz takim bredniom.
-Ale jeśli to prawda? Zależy mi na nim. -Do oczu napłynęły jej łzy.
-Nawet tak nie myśl. Na pewno nie Niall! On nie jest taki. Zauważ, że ma masę zazdrosnych fanek i do tego jeszcze prasa która próbuje zniszczyć mu życie. -powiedziałam.
-Może masz rację...
-Na pewno mam -Chyba udało mi się choć trochę podnieść ją na duchu. Na uczelnię i tak już nie zdążyłybyśmy na uczelnię więc postanowiłyśmy zostać w domu. Usiadłyśmy przed telewizorem i włączyłyśmy jakiś kanał. Akurat chłopcy dawali wywiad. Uśmiechnęłam się widząc chłopców i ... Harry'ego.
''Dziś w studiu gościmy piątkę utalentowanych chłopaków. One Direction bo tak się nazywają. Zaczęło się w XFactor którego nie wygrali. Wiele osób mówi: ,,Przegrali XFACTOR, ale wygrali cały świat.'' I ja z tym stwierdzeniem się zgadzam. Są już po dwóch trasach koncertowych i zyskali miliony fanów na całym świecie. Powiedzcie chłopaki jak radzicie sobie ze sławą ?
Jako pierwszy odezwał się Louis.
To jest szalone. Nasi fani są niesamowici, ale czasami potrzebujemy chwilę wytchnienia, przerwy prywatności. -powiedział Tommo, a reszta chłopaków mu przytaknęła. Reporterka popatrzała na Harry'ego i Niall'a .
-Ale chyba żaden z was już nie jest singlem, czy mam rację? - Każdy z chłopaków się na siebie popatrzył i uśmiechnął.
-A więc zaczniemy od ciebie Harry ... kim jest twoja wybranka ? -zapytała reporterka.
-Ma na imię Roxanne . -powiedział śmiejąc się . Reszta chłopaków popatrzała na niego . Zakryłam twarz rękoma.
-No Harry, ale wylewny jesteś -zadrwił Louis . Harry odwrócił się do niego i spiorunował go wzrokiem.
-Spotykamy się od niedawna. Nic więcej nie powiem . -powiedział coraz bardziej się rumieniąc.
-Dobrze nie męczmy już Harry'ego. Przejdźmy do Niall'a. To jak jest z tobą i z Camillą o ile się nie mylę-zaczęła reporterka. Niall popatrzył na Harry'ego .
-Z nami  wszystko skończone -powiedział Niall...
_______________________________________________________
Dodaję kolejny rozdział :) Mam nadzieję, że się podoba :) CZYTASZ-KOMENTUJ XX
A więc tak znów moja nieobecność. Na waszych blogach już zaczynam nadrabiać :) Powiedzmy, że w szkole wyszłam na prostą i rozdziały będą pojawiać się szybciej ; ) Pozdrawiam i bardzo dziękuję za komentarze xx

10 komentarzy:

  1. WTF?! Jak to z nami wszystko skończone?! Co wgl... CO?! C O ? ! Nie, nie, nie!!! Ktoś chce ich skłócić, prawda? Ja to wiem, w tym musi być jakaś intryga! Musi być! No albo Niall okaże się pieprzonym dupkiem, ale póki się to nie wyjaśni... Nie, to nie prawda! Słyszycie?! (czytaj: Widzicie?!) TO NIE PRAWDA!!!
    Moje słodziaki <3 Hazz i Roxi <3 O boże! :D :P
    Fajnie, że Camilla i Roxanne mają w sobie takie wsparcie, mam nadzieję, że Roxanne będzie wspierać Cami, jeśli to na serio się wydarzy... Boże!
    Wgl... Idiotka ze mnie. Sóley=Maggie Maggie=Sóley :D :P Zmieniłam nazwę :D :P
    Zapraszam do siebie na I need :D :P Jest rozdział 22 :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pff, pierwsza ludzie! Macie czego zazdrościć! :D :P

      Usuń
  2. Przeczytałam ostatnie zdanie i mnie zatkało...
    Pisz szybko nexta! ♥♥♥
    http://love-stories-sucks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko,a myślałam, że wszystko jakoś będzie dobrze już :( A te ostatnie słowa Nialla? Co to ma znaczyć, chyba on nie mówi poważnie prawda? Powiedz, ze żartuje. To pewnie jakaś fanka wszystko zepsuć próbuje! Kurde oby się wszystko szybko wyjaśniło, niech oni pogadają czy coś! :(
    Wielki smutek :(:(:(:(
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Sława ma te minusy, że wszyscy wszystko chcą o innych wiedzieć. A prywatność? Nawet, jak gwiazdy chcą j ą zachować to nie zawsze się udaje. Ci z jednej strony smutne, a z drugiej np. dla niektórych fanów - pocieszające...

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę się doczekać kiedy następny rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedna Camilla !! Pozdrawiam i czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę się doczekać kiedy następny rozdział jejku kocham tego bloga kiedy dodasz jakies imaginy ???????????

    OdpowiedzUsuń
  8. Słońce obrazek, Ci na górze bloga wywaliło. Popraw sobie:) i Zapraszam na kolejny wiersz filmowy

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie! Jak to skończone? To on jest skończony, skoro tak mówi. Ale nie wierzę, że to wszystko dzieje się bez powodu. Może to ma związek z tymi smsami, które dostała Camilla? Może Niall też coś takiego dostał i cała ta sytuacja to jakaś totalna bzdura i niedomówienie? Mam nadzieję, bo nie wierzę, że Niall jest takim kretynem.

    Czekam na nastepny i weny, kochana, Ci życzę;*

    OdpowiedzUsuń